Pages

Thursday 24 February 2011

milo sedap

'minum milo anda jadi sihat dan kuat!'


hye, all. semua org mesti ingat slogan tu kan? dari kecik sampai besar semua org biasa tgk iklan milo. saya.. saya antara anda2 yg suka nestle milo. hehe.. suka minum air milo kotak. dulu milo jual dlm tin, ada besar ada kecik. pastu milo upgrade dlm softpack. jimat sket konon, sbb bole letak dlm bekas tin milo yg previous one. skang pulak dh ada sachet dh. 3in1 plak tu. ehhee.. lepas2 ni ntah ape2 lg agaknya yea? tu maybe kena tggu utk next generation plak. ehhe.. sape2 yg suka milo, mesti suka milo tabur. hihii.. jgn tersedak minum milo tabur dh la. sbb milo tu tak larut dlm air lagi.. cuma di taburkan je kat atas air tu. ehhe..


tgk kete/van/bas milo ni. comel kn? zaman kanak dulu kami tade plak bas milo ni? oh, dulu time kanak2, kalo lapar (tak lapar sgt sbnrnya) hehe..slalu je mkn milo. org lain minum milo, tp ada jugak dikalangan kita yg mkn milo. kn? kn? comot2 mulut kalau mkn milo. heheh.. dan.. sampai skang.. saya muka minum milo. milo yg paling best buat masa skang ni.. milo mekdi, milo air kotak dgn.. milo yg suami kesayangan saya buat! ehehe.. siyes.. saya suka milo yg suami saya buat. tp suami saya jarang2 (malas) nk buatkan milo utk saya ;( nk kena puji2 lebih sket baru dia nk buat. jenuh you!

ahuahuahauaa!!

2 comments:

  1. aku pon suka milo..kalau pegi mcd yang paling besar aku sorang je,...xleh kongsi yea..tapi bila minum milo aku tewas..lalu tertidur....ngantok weh

    ReplyDelete
  2. aku kalo minum milo, pasti mahu lagi! ehhe..

    ReplyDelete