Pages

Thursday 28 July 2011

27th Birthday Suprise

Ho! Ho! HooOo!!
Happy Birthday to me~
Last rabu (27july) was my birthday yang ke 27. hehhe.. umur dah semakin meningkat. masa dah semakin singkat. banyak yang perlu aku kerjakan + kejarkan (dalam makna ni!) hehe..

ok, back to my happy birthday! aku terlalu terharu + berbangga + bahagia + lucu! hehehe.. sebabnya.. birthday kali ni adalah sesuatu yang sangat2 berbeza dari birthday aku selama 26 tahun lepas. 

pagi tu.. aku bangun pagi. aku terkejut + teruja + terkesima + terharu + ter ter terperanjat bila ada sesuatu yang duduk kat kerusi work station aku. ni dia!
comel tak? comel kan??!! besarnye dia~ hehe.. thanks sangat2 kat suami. actually tak terfikir pun yang dia akan belikan big bear nih. tp selama ni penah la saje main2 ckp ngn dia yang aku teringin sgt nk bear besar ni. (sejak 2 3 tahun lepas dah dok ckp2 sbnrnya.. tp tak dpt2.. hahahahaa) so.. dh lepas 2 tahun kawin.. tibe2 dpt plak!! berbesar hati sunggoh! hehehe.. so, ape lagi.. benda dah dapat.. aku gomol2 la big bear ni. kak lulu pun sibuk nak tengok. 
kak lulu teringin jugak big bear kot? kesian dia.. abg donny tak belikan utk dia. hehe.. pastu call la encik suami di ofis sambil tegelak2 ketawa2. hekehkee.. tapi.. ingatkan kejutan habis dah.. rupanya malam tu suami ajak kluar makan. biasanya.. special request bila birthday, mmg Secret Recipe. dah siap2 nak pegi.. time nak masuk kete.. tibe2 kat seat aku ada sejambak bungaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! hahahahhahhaa.. aku tak pernah dpt bunga seumur hidup melainkan bunga time convo ar. hehehhe.. teruja + tertawa + terkejut mcm2 lg lah. hehehhe.. sweet la pulak suami aku ni. kalau tidak.. mmg tak romantik langsung! ahhahha..

last skali.. thanks to suami tersayang. dengan birthday suprise yang sangat suprise. dan.. kita sangat terharu + berbesar hati + teruja + seronok sekalian alam sebab tak pernah dapat big bear + bunga dari orang lain selain abang sorang! ;)

I LOVE YOU SO MUCH!!!

No comments:

Post a Comment