Pages

Thursday 3 March 2011

Hero


hye, ini HERO. nama dia HERO, tuan dia bagi. dia seekor kucing yg tabah. dia dikejami oleh manusia (manusia ke?) aku sgt2 tak bole tahan kalau tgk dia. rasa terlalu sebak. terfikir mcm2 bagi diri dia. alahai.. kejamnye manusia. sanggup dia buat mcm ni kat seekor kucing? menurut cerita, ke 2-2 tgn dia dipotong sbb atas kesalahan mencuri ikan. kemudian, ada sepasang suami isteri yg penuh dgn kasih sayang terjumpa dia, sanggup membela HERO. sekarang HERO dah besar. kalau tgk dari gambar kat atas ni, dia seekor kucing yg sihat! harap2, HERO akan sentiasa sihat wala'fiat. haihhhh.. aku sambil menaip ni pun sebak dada tahan menangis. huhuu..

2 comments:

  1. aku ada tengok video HERO ni..memang sedih..tersentap hati aku..aku ingat lagi,...aku kutuk gila² org yg ptg kedua tgn hero ni...

    ReplyDelete
  2. aku pun baca. sedih seh. meleleh2 air mata. heuheue..

    ReplyDelete