Pages

Monday 14 March 2011

takuya kimura


oh hye, ini takuya kimura (yg dahulunya boifren saya)! hahhaaa.. hensem kan dia? i <3 u lah takuya kimura!!! ahhaha.. zaman2 skolah dulu mmg excited gile kalau drama dia kluar kat tv. sanggup tak pegi jln2. tggu kat tv nk tgk cite dia berlakon. sdgkan cite tu tgh malam baru kluar.. aku dh sehari suntuk menunggu. hehhe.. kalau time iklan, kalau nk ke dapur amek air ke ape ke.. sanggup berlari2 dlm umah nk ke dapur, ke tandas. tersunggkur2 pun tak pe. janji time nk start tu aku dh ada dpn tv. hehhe.. punya la excited.
 

skang tak lg kot. dh tak brape teruja sgt ar. sbb dh kawin.. berangan nk takuya pun takkan dpt punya lah! ahhaha.. tp still minat lg ar. alahaiii.. hensemnye boifren aku nih. aku gigit2 gak kang. hahhaa.. tp aku tade la terlalu fanatik sgt. aku suka2 nk suka2 je.. hehehhe.. skang takuya cam dh slow je. tak belakon dh ke dia? ke dok kampung tanam cendawan je? ke dok umah gulung sushi? hihiii..

takuya!

No comments:

Post a Comment