Pages

Friday 15 April 2011

kak lulu hilang

saya.. saya sedang mengalami perasaan yang amat sedih sekarang ni. tak ada perkara yang paling sedih pun dlm hidup saya, sesedih mcm sekarang ni. ermm.. haihh.. 

semlm.. kucing saya hilanggggg!!!!!! pintu terbukak. dia selalunya akan duduk2 dekat2 pagar. tapi semalam.. dia keluar terus! hilang! pegi mana? saya dh carik dari tingkat 17 sampai bawah. tak ada! huhuuuu.. sedih ;(

ye.. dia mmg tak comel. dia gelap gelita.. tp bagi saya.. dia lah Snow White. ye.. dia tak gemok pun.. sbb tu dia bole duduk mcm org duduk. dia tak pandai nk manja2 pun.. tapi.. dia pandai pandang camera. dia aktif. dia suka masuk dalam almari baju. dia suka tengok burung kat tingkap. sampaikan ada 1hari tu.. dia dh terkapai2 kat luar tingkap rumah kami (tingkat 9) huhu.. dia cuba nak tangkap burung. ada 2ekor burung berterbangan dekat2 dia. nasib baik saya sempat selamatkan dia. huhuuu..


apa lg yg bole saya katakan? saya sayang dia. kesian abg donny.. abg donny tak ada kawan sekarang nak main2 dekat umah.. nk makan sama2 ;( arghhhhhh!!! saya tak suka perasaan ni sekarang! huhuuu.. mana kak lulu pegiiii...

+___+"

1 comment:

  1. Semoga Kak Lulu pulang ke pangkuan 'Mama' nya yg penyayang ini...Amin...

    ReplyDelete