Pages

Thursday 7 April 2011

shahir

mama  : putra tinggal sini dgn mak ngah jap. mama nak anta papa g work jap. 
atta : mamaaa.. anta (dlm hati agaknya) paaapa 'wekk' (bunyi daerah bota)?
mama  : iye.. kejap tau. bye!
atta :bye mamaa.. 

tak sampai 2tapak mama pegi..

atta : aaangah! ein gein!! (mak ngah! nak main game!!)

aku dah agak dah! mesti ada je idea anak buah aku 2tahun nih..

mak ngah : alaa.. malas lah main game. jom kita lukis2!
atta : ekeish? (mcm blur blur je lagi)

aku amek kertas dgn pen, ajak dia meniarap sambil lukis2. aku plak dah lama tak melukis. ntah ape2 je aku nak lukis nak layankan anak buah aku nih.

mak ngah : ni ape?
atta : bird!
mak ngah : ni ape?
atta : fish!
makngah : ni ape?
atta : meow!
makngah : ni ape?
atta : car papa! (suke2 je car papa dia)
makngah : ni ape?
atta : ate! (mata)
mak ngah : nak lukis ape lagi eh? (sambil berfikir2)
atta : pe ehhh? (dia pun sambil berfikir2 panjang)

tibe-tibe..

atta : ha! ekeish shahHHhhiirrr!!~ 
mak ngah : blukkpp!! shahir???!! aduhh.. mana la makngah tau mcmana nak lukis shahir.. bukannye senang nak lukis muka shahir! alahaiii.. kau nih mintak yg bukan2 lah.. jap mak ngah try.

aku pun lukis la konon2.. conteng2 gamba katun. yg pastinye lelaki ar.. harap2 dia tertipu la tu konon2nye tu shahir. hehhee.. tp bile lukisan dh siap..

mak ngah : ha.. ni shahir mak ngah lukis dah.
atta : haaaaa!! ni atta!

terus mak ngah simpan pen.. malas nak lukis shahir lagi.

(aku lukis konon2 shahir.. bila dh siap.. dia ckp tu dia plak! budget muka sehensem shahir ar tu! aiseeehhhh.. payah btol lah peminat shahir nih!)

No comments:

Post a Comment